Det gick ju bra :-P

.... Ja jag som sa att jag skulle bättra mig, höll det ju inte ens 2 dagar.. haha
Men Ni får faktiktskt inte räkna med att jag kommer göra någon drasktisk förändring här med dagliga uppdateringar även om det kanske var det som jag tänkte där när jag skrev senaste inlägget ;-)

Helgen har bjudet på strålande väder, i dag däremot så är vädret mindre roligt.
Snön yr och det är mindre lockande att gå ut men vad gör man inte för sian fyrbenta stjärnor :-)
Men dom däremot protester ganska starkt redan i dörren en sådan här dag, men ut det ska vi det kan jag lova. Frisk luft är härligt!

I går scannade jag in bilder från gamla fotoalbum, så nu kära släkt och vänner. Detta kan vara både roligt, pinsamt och farligt om ni varit i mitt liv länge!?! JJag tycker endast att det är helt fantastiskt kul med alla dessa gamla kort :-)

Här bjuder jag på ett.

Jag och Emelie kan vi vara 3-4 år gamla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0