Namngivning

Har idag varit på lilla Oda's Namngivning.

I går så tog vi det bara lungt, hyrde en film och blev sedan en tidig kväll. När jag klev upp i morse upptäcke jag att vårt utebord hade blåst i väg ca 3 m och nu stod upp och ned samt soptunnan förflyttat sig ca 70 m. Att bordet blåst en bit tar jag som ett tecken från "ovan" vidskeplig som jag dock inte brukar vara men ändå det vara iaf ett tydligt tecken på att nu är det dags att detta ska in i förrådet och göra höst.

I fredagas var jag ute med jobbet, började med förfest och mat hemma hos Lina. Och sedan följdes vi nästan alla vidare till Rex för att få dansa. Natten avslutades med Burgare(pommes för min del) på Max. Hade en jätte trevlig kväll. Dock kanske inte musiken på rex för kvällen var helt i min smak, men med trevligt sällskap funkar allt! :-)

I kväll så blir det ytterligare en dag i lugnets tecken, planen är bara att ta i tu med att sortera tvätt som vi ska ha med oss inför resan. Har gjort bort Några beställningar på fm, så kan därför nu ikväll bara njuta av denna "härligt regniga söndags kväll" Vilket får mig att längta så enormt till slutet på denna vecka. ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0