Sen uppdatering

Hann aldrig blogga något i går trots att jag faktiskt även i går var ledig.
Går dagen började med tidig uppstigning för att hinna med att tvätta en maskin tvätt för att sedan gå en promenad med tjejerna. Sedan bar det av in mot stan då jag skulle fara och uppvakta Frida som fyllde år i går. :-)
Men stannade först till på sjukhuset, och hälsade på morfar. Sedan satt jag mig på bussen mot Tomtebo där Frida mötte upp mig vid hållplatsen. Väl framme fick jag avnjuta en god sockerkaka och vi fick surra av oss lite.



Blev på hem vägen upp plockad av mamma, och bestämde då att vi skulle ha en filmkväll tillsammans.
Då det var väldigt länge sedan. Blev att vi hyrde två filmer Sex in the City och Mamma Mia. Varav den sist nämda hade jag redan sett på bio, men hyrde den ändå då m & p så gärna ville se den :-) Men musiken gör den helt klart värd att se igen!
Köpte även hem gräddglass och frysta bär som jag värmde upp, så vi hade något gott att fika.



Så tänkte att jag nu kunde visa lite från Tisdagens shoppingrunda.

Bodybutter Mango från Bodyshop

Super bra för mina torra händer, denna årstid. Sen så luktar den ju gott också :-)

Nya skor...
    
som sagt så älskar jag skor..

3 par Jeans varav 1 par(mitten) är en "pösigare" modell
 

3 toppar - Väldigt enkla, men fina. från Ginatrico


3 st kjolar, från Ginatrico

Om jag hittar något jag gillar så köper jag oftast fler av samma färg vilket ni ser ett typiskt exempel på här. :-P



Nu ska jag ta och lägga mig, har jobbat i kväll så känner mig lagom trött.
Jobbar även i morgon kväll, så får se om jag hinner med en uppdatering innan jobbet.
Sov Gott.

Kommentarer
Postat av: E

Thanks =)

Söta hundar, det är väl powder puff eller vad dom heter, hade en sån förr =)

2009-01-16 @ 13:01:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Thanks =)

Söta hundar, det är väl powder puff eller vad dom heter, hade en sån förr =)

2009-01-16 @ 13:02:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Lollo

gott med sockerkaka!

2009-01-16 @ 13:36:52
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0