Världens bästa Isa!

I dag vid 11 tiden plingade det på dörren, jag tittade förvånat upp där jag satt och knappade på datorn och kikade in andra bloggar. Skyndade för att öppna och ångrade bistert att jag inte tog itu med städning och disk innan jag satt mig framför datorn. Tänkte snabbt att det kunde ha varit värre.

Gick och öppnade och utanför dörren stod världens finaste Isa., med en senaste numret av Allt i Hemmet och en Center, som "krya på dig" present. Visst är hon för söt?

image256

Sen satt vi och pratade och skvallrade och "smed planer" en stund, sittandes på mitt köksgolv. Nu undrar ni säkert varför vi satt på golvet, jo ni förstår att det blir lätt så då man har tre små mysglada kinesflickor som inte vill annat än att hälsa på fina Isa. Och snäll som hon är så skämmer hon bort dom med massor av pussar och klappar och låter dom självklart mysa på så mycket dom bara vill.

Visst blir man glad då man har såna underbara vänner.

Tack Isa, du ska veta att det betyder jätte mycket för mig att du kom förbi idag!

Kommentarer
Postat av: frida

Hon är en på miljonen :)
Tur att kinaflickorna fick sig lite mys också!

Ringer imorrn!

kramar

2008-05-07 @ 21:43:36
URL: http://fridathea.blogg.se
Postat av: Mia

Svar: haha ja men visst gör man det? Blek som en alvedon :-) Idag strålar solen från en nästan klarblå himmel, ska ut och njuta av solen innan jobbet kallar. Ha en bra helg du med. Kram Mia.

2008-05-08 @ 07:45:54
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se
Postat av: Milla

hej.. ju vi hade ne underbar dag tillsammans :) hoppas det hade du med och får en ännu bättre dag idag. kram

2008-05-08 @ 09:46:47
URL: http://amilas.blogg.se
Postat av: Lolo

Resan gick bra, fick ha med mig all packning, men det var gränsen. Till sommaren då jag flyttar och har med mig betydligt mer så kan jag garantera att d blir att böta :)

Ha en superduper dag!

2008-05-08 @ 11:17:52
URL: http://www.insidemyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0