Ellos

Fick i förrgår hem mitt efterlängtade packet från Ellos.
Och blev mer än nöjd med mina inköp som inte  var mindre än 6 tunikor/klänningar och 5 par skor.
Det är tur att ni som läser denna blogg börjat känna mig vid det här laget och inte chockas över antalet skor som kom hem fraktade till mig så kan därför även nämna att jag denna månad köpt ytterligare 2 par skor men dessa är faktiskt för ovanlighetens skull inte ett par pumps.

Här ser ni ett par av mina ny färvärv, gillar att dom är lite guldiga.
Tyvärr är bilden vädligt liten

image264

Var även idag en snabb vända på stan och mötte där upp min syster och hennes barn.
Vi delade snabbt på oss för att jag skulel följa med min systerdotter på jakt efter skor :-P
Hittade efter mycket letande i alla Umeås sko affärer tillsist ett par som föll henne i smaken på skobutiken DNA, det är tur att hennes strl nu är den samma som min och att dom så kallade "dam skorna" kan passa även till en 9 åring.

Själv fick jag med mig hem 2 par 3/4 leggings i vitt och svart och en fin blomma och kruka till ballkongen.
 Ska försöka hinna med att ta kort på allt nytt under morgon dagen och lägga upp här.


Vill slutligen sända en Bamse Kram till min kära syster Cecilia, Frida, Sara och Isa för att ni ställt upp dag som natt dom kaotiska två dagarna som passerat, då en av våra hundar blev svårt sjuk och ni fanns där som stöd och skjuss möjlighet till vet! Finns inte ord som kan tacka för eran omtanke. En stor kram och ett fång rosor till er!

Kommentarer
Postat av: frida

Vi finns alltid där, precis som du gör för oss!
jag ringer dig ikväll gumman!

Puss

2008-05-29 @ 15:19:55
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com
Postat av: Designtjejen

Åhh vad kul!
Hoppas att du har haft en bra dag!
Kramis

2008-06-04 @ 23:54:43
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0