Fest

Hade i går en försenad födelsedags fest hemma hos mig totalt kom det 14 personer och det blev ern riktigt lyckad kväll.
Jag bjöd på plockmat  i form av grillspett, köttbull och skinkspett och kycklingspett, bröd och tre olika såser samt italiensk pasta sallad.

image193 image194

Någon efterrätt blev det inte utan i stället fyllde jag upp buffebordet med godis och chips och frukt.

image195  

Kvällen bestod av många skratt och vi hann spela två spel.
Varav det ena var helt nytt för mig och riktigt kul, det tog dock ett tag för oss att förstå hur man vann kort.
Spelen vi spelade var "Med Andra Ord" och "Veckans Värsta".

Nu är även lägenheten fylld med snittblommor av olika slag och det är ju så fint, ska försöka hinna med att ta kort på dom tre buketterna jag fick i går!
Ska nu fara ner på stan en sväng.

image199



Kommentarer
Postat av: Cissi

Ni verkar haft en jättetrevlig helg. Vi har varit i backen hela dagen och åkt slalom, så nu blir det TV-soffan resten av kvällen.

2008-03-01 @ 19:23:25
URL: http://giraffhus.blogg.se
Postat av: frida

Önskar jag också hade kunnat komma, men ibland vill de sig inte! roligt att ni fick en kanonkväll :D
Men nu vill jag minsann se dina naglar, jag väntar ju ¨på å få se underverken ;)

kram

2008-03-01 @ 20:38:35
URL: http://fridathea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0