Sol, sol underbara sol!

Det är precis hur vädret sett ut den närmaste veckan nu och varje dag då man kliver upp blir man lika förtjusande överraskad, och bara längtar efter att få lägga sig ute i en solstol på gården, med antingen en ljudbok i full gång eller radion.

Brände mig dock mycket i helgen, då jag inte var ute för att sola. Det är ju just typiskt. Eller hur?! :-P
Så måste helst vistas ute med en tröja i polomodell för att inte förvärra brännan.

Blir nog till att införskaffa lite högre solskydd.

image266

Jag använder LDB's skolskydd. Dock i fjolårets modell. (Dom har nu kommit i nya förpackningar. Se bild ovan) Dock fattas Spf 4 i denna serie, vilket är synd.
GIllar alla deras produkter då dom inte bara är bra utan också luktar så gott.


image265

Vad använder du för solskydd ?

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Visst är det underbart väder ute! Ha det bra!

2008-06-02 @ 15:39:11
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Nina

Ja vi absolut älskar träningarna :) De är så trevliga! Vad roligt att höra :)
LdB´sprodukter luktar verkligen sååå gott, men jag är dock dålig på att använda solskydd :P
Hoppas du får en bra vecka!
Kram/Nina & Gera

2008-06-03 @ 21:42:51
URL: http://inezninamaria.blogg.se
Postat av: Hea

Jag använder också LdB's solskydd. Men nu är det mest bara regn, fast iofs är jag i sthlm nu och åker mot mallorca idag. Men förhoppningsvis får vi sol där hela veckan! :).

2008-06-14 @ 07:48:13
URL: http://www.metrobloggen.se/hea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0