Fina saker jag vill ha.

Jag är förtjust i Cult designs produkter, det är roligt att kunna mixa och matcha.
Här nedan ser ni några exempel på vad som skulle passa in hos mig.

Jag älskar ju rosa så börjar därför med ett rosa tema. Tycker därför att det är extra kul att det är vårens stora accentfärg, både i heminredning och i modevärlden.
 En annan favorit färg för tillfället är grönt hittar dock inte så mycket saker heminredning i den färgen, men mycket fina gardiner, dukar och kläder.

Fina ljushållare i svart, och lätta att byta färg på "plattorna", denna fick Anja av mig i julkapp och även mamma fick en med då två lösa ljushållare i vitt.
image102
Gillar även den som ni ser här nedan med 4 fack, och den med höga hållare är även kul! Dock lite dyrare om man vill byta färg tema för att matcha duk bytet vilka jag byter ofta.
 image103

Gillar detta fat, och denna ljushållare där själva fatet går i mörkt trä.

image105

Grönt tema.

Modellen av ljushållaren jag gav till mamma i julklapp. Men här med grön ljusmanchett.
image106

En rolig vårnyhet som jag hittade på deras blogg var dessa, gillade speciellt den med hushållspappershållaren och då kombinerad med en teburk.  Bröd/Frukt skålen var även fin.

image107

Kul att det inte är så länge kvar tills min födelsedag !

Nu ska jag lägga mig och vila igen, ligger i feber så ska vila mig frisk tills måndag då jobbet väntar igen.

image108

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina saker, bra att veta vad du önskar dig. Krya på dig!

2008-01-19 @ 18:10:49
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: Almondine

håller med om att cult design gör grymt fina grejer. själv äger jag inga cult produkter ännu, men vill ha desto mer...

2008-01-28 @ 20:05:15
URL: http://Almondine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0