Scandinavian Design

Fick där i från av min syster en härlig pläd i julklapp. Har dock inte Hunnit ta några bilder ännu, men jag lovar det kommer..!
 Var i vilket fall i dag inne och kikade på deras hemsida http://www.scandinaviandesign.com/shop/ och dom har en hel del roliga/unika och fina grejer/möbler. Dock till något höga priser, men helt klart värt att göra ett besök på deras hemsida.

Jag tyckte i alla fall att denna bänk var läcker. Då ben och stolsrygg tillsammans avbildar en katt. Därav namnet  "Katt-soffan" Priset för denna bänk är 9600:-



Tyckte även att denna klädhängare var lite läcker. Väldigt praktiskt då den tar liten plats i hallen. Namnet på denna är  "Sancho Klädhängare"  och priset är från 595:-


Nu ska jag gå ut en runda med tjejerna, innan det är dags att hoppa i säng. För i morgon bitti väntar jobbet.
Ha en Fortsatt bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Emily

Ja, det är såå spännande :)

Jag tror mer och mer på att det är färre, men den som överlever denna fruktansvärda väntan, får se ;)

Skönt att du är tillbaka, du är saknad...

Kram

2008-12-30 @ 22:43:12
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0