Utmanad - jag i alfabetsform

Jag har blivit utmand av  Mia !  Tycker att det var en rolig utmaning så självklart kör jag i gång...

A - Ansvarsfull, det måste jag säga att jag är.
B - Baka, gör jag ofta. Då det både smakar gott och är kul!
C - Chocklad är verkligen min stora passion.
D -  Drömmar har jag många.
E -  Egen företagare är jag sen tre år tillbaka.
F -  Film mys är bland det bästa jag vet.
G -  Göran det heter min pappa. Gnistra Hund Design mitt företag.
H -  Hus är något jag drömmer om att äga.
I -  Inredning är något jag är mycket intresserad av och tycker är riktigt kul.
J -  Jamira det är en av mina fem älskade hundar.
K -  Kärleksfull.
L -  Långpromenader försöker jag ta minst 2 om dagen.
M -  Mat är något jag älskar, så länge det inte är fisk.
N -  Nya skor är något som allt för ofta kommer hem med mig i kassar, efter en runda på stan. 
O -  Omtänksam
P -  Paint och Photoshop är program jag använder mycket.
Q -  Q är en bokstav jag inte använder ofta.
R -  Resturang är något jag upskattar att äta på, men som jag besöker allt för sällan.
S -  Snäll är något jag ofta får höra att jag är.
T -  Tavlorna, som min syster målat eller gjort åt mig är mina favoriter.
U -  Undersköterska jobbar jag som på ortoped avdelningen.
V -  Vatten, det dricker jag ofta. Gärna med bubbel.
W -  WIlma, en av Peters söta små kusiner som står mig nära.
X -  X timmar i månaden är jag ledsagare.
Y -  Yngst i familjen det är jag, har två äldre systrar.
Z -  ZzZ snarkar hoppas jag att jag inte gör så mycket.
Å -  Ålder: 21 år.
Ä -  Älskar min sambo Peter, min familj, mina hundar och mina vänner.
Ö -  Önskar mycket men bla. att Dixie börjar löpa snart, och att jag skulle bli fri från min sega förkyllning,

Utmanar dessa bloggare.
Frida  Designtjejen  Syrran Cissi  och Nina

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: ja det är as kul:D
och det går skitbra:D
ha en bra dag!

2008-04-12 @ 12:39:31
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Postat av: Hea

Haha vad fyndig du är, jag skulle nog ha stannat på A ungefär och gett upp! När är hundträningen? :)

2008-04-12 @ 14:53:36
URL: http://www.metrobloggen.se/hea
Postat av: Designtjejen

Jag ska försöka att ta tag i det här.. hahah :-) Hoppas att du får en mysig söndag!

2008-04-13 @ 10:48:00
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: Christelle

Haha rolig lista :)

2008-04-14 @ 14:14:22
URL: http://christelle.blogg.se
Postat av: Nina

Svar: Ja jag blev toppen nöjd :) Ne jag hoppas verkligen inte det, gillar inte sprutor å så :P
Jag tog mig ann utmaningen tillslut :D
Hoppas allt är bra med dig och hundarna!
Kram

2008-04-17 @ 16:39:45
URL: http://inezninamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0