Balkong inredning

Håller för fullt på att inreda och snygga till våran lilla balkong.
Så skruvade i går kväll ner några hyllkonsoler och en hylla med ett gräsligt tyg på, som säkert suttit där som senaste 15 åren med tanke på utseendet ?! Eftersom vi flyttade in i vår lgh i september så var detta ett projekt vi lämnade till våren, vilket är nu :-)

Kikade in på Ikeas sommar kollektion, men hittade inte riktigt det jag sökte, men gjorde ändå ett lite kollage av vad som skulle in hasndlas ur denna vid ett ikea besök.
image242

Får nog bli en sväng till plantagen och jysk i em för att inhandla två stora snygga krukor att ha på balkong golvet.
Tänkte sedan köpa någon typ av ute golv att lägga där, då betongen ser och känns så ofräsch.
Är det någon som har något tips?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj vad
jag har missat, Så snygg ljuslykta, jag ska ju dit till helgen, gissa om jag ska titta efter den då :D Plus allt annat man vill ha! Kraam

2008-04-22 @ 10:38:46
URL: http://lisenis.blogg.se
Postat av: Christelle

Näej verkligen inte, inte så mycket heller! :(
jadå det har gått helt okej faktiskt.

snyggt med balkonginredning! :D

2008-04-22 @ 11:50:04
URL: http://christelle.blogg.se/
Postat av: Malin

Rusta o cheapy har snygg trätrall att lägga på golvet:) Det ser mysigt ut tycker jag! Javisst gör en ytterdörr mycket. Man tror att man kommit fel när man kommer hem*fniss* Kram

2008-04-22 @ 12:08:45
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0