Feber och snuva.

Nu är det helg och ledigheten man väntat på var äntligen här, vad händer?
Jo, man blir sjuk - feber och förkyld. Inte kul alls.

Skulle ehntligen haft kinesträff i dag, men pga detta så fick jag lova att ställa in.
Följde med föräldrarna ut till stugan i går(lördag), så jag kunde ligga där och vara sjuk i stället för att vara hemma här själv.
Var så fint höstväder idag så klädde mig varmt laddade med 2 alvedon, och några doser nässpray och gick ut en lång sväng med tjejerna som sprang som aldrig förr.
Gick sedan in trött och slut och la mig igen, tjejerna däremot var allt annat än trötta. Men vad gör man inet för en sjuk matte? Jo man gosar, myser, lägger sockar och leksaker på henne så att hon snabbt blir frisk. Domnm är för goo.

Har sen jag kom hem idag suttit och surfat lite, hittade två krokar jag skulle vilja ha till mitt badrum, då dom var riktigt fläckra/roliga.. Hittade dom på wheredidyoubuythat.com
image59
image60

Hittade även en jätte snygg gren krok som jag skulle vilja ha en eller två utav i hallen. Skulle bli super snyggt.
Så här ser den ut. Den finsn i silver, vitt och svart

image61
Och så här kan det se ut då den är upphängd
Den silver färgade.

image62

Den vita
image63

Den svarta.
image64

Får fundera lite på om man kanske ska ta och beställa två sådana.
Skule bli jätte fint i min hall.. Men det får bli efter sundsvall, då vi ska in på IKEA när vi liks är där och ställer hundar.
Längtar... inköpslistan börjar bli oroväckande lång.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kanske förhoppningsvis känner mig lite fräschare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emily

Wow vilken design! Trädkrokarna var bara för läcker!
Krya på dig!
Ses på onsdag,
Kram

2007-09-16 @ 21:12:22
URL: http://karmanjaka.blogg.se
Postat av: Cissi

Vilka jätte läckra krokar. Imorgon ska jag måla dina tavlor.

2007-09-20 @ 18:53:27
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: Cecilia

Oj vilken fin lägenhet du har fått, du måste lägga ut bilder på bloggen du har så otroligt fint hemma. Tack för jättegott fika. /Kram

2007-09-23 @ 21:30:50
Postat av: frida

ja nu äntligen är helgen som vi väntat på här :D
Kommer bli så roligt!
Du vet att jag alltid finns där!
Vi hörs och ses imorgon ;=)
kram

2007-10-04 @ 22:11:40
URL: http://fridathea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0