Storbrand i Holmsund

När jag satt och åt frukost i morse hörde jag brandbilar och polisbiolar komma farande utan för huset.
ca 1 timmer senare då jag och Frida gick ut för att gå våran lång promenad så såg det ut ungefär så här på Sca Timmer som ligger bakom fabriken snett nedanför oss.

image3

Branden har nu pågått några timmar och den verkar fortfarande inte vara kontrollerad och nu går radio och vk ut med en varning att man inte får ha fönster öppna då röken är farlig. Så stäng era fönster Holmsundsbor.

Laddade upp lite bilder idag från två olika kinesträffar samt från Piteå utställningen. Så får väl bidra med en här från kinesträffen i lördags på mig och en dansade Dixie:


Nä nu ska jag fara till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!
Välkommen till bloggvärlden! Jag har länkat dig till min blogg.
Nu blir det svårt för dig och gå ut med hundarna när röken är giftig. Hoppas den släcks snart!

2007-05-30 @ 13:18:21
URL: http://konsthornan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0