Smycken i massor

Får till veckan hem en stor leverans med smycken. Längtar det gör man. Och sen när man får paketet så blir man som barnen på julafton och det känns som att varje liten grej är bara min. Nog för att den/det är min/mitt fast det ska ju säljas. ;-P
Sen nästa vecka så får jag hem ytterligare en leverans med fina hängen. *Spännade*

Tänkte att jag skulle försöka lägga in lite bättre bilder på några av örhängena här

           

Halsband



I morgon så ska hela familjen ut till Mickels och ha trevligt med Katarina, Bosse och Frida.
Ska då även fara ut i skogen och spåra med alla hundar. Det ska bli kul! Längtar.

Nu så ska jag gå ut och gå en vända med Sara och mina små tjejer.
Hon klagade tydligen på att hon hade dåliga skor och undrade om hon fick låna ett par av mig.  Sen ångrade hon sig. hmm.. Undra om hon vet hur långt jag/vi brukar gå. Frida du skulle ha varit med..;-P

Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Jätte fina örhängen.

2007-08-24 @ 19:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0