Saker du kan göra för attr eta upp folk!

Äntligen Torsdag....Denna vecka var min dag jag såg framemot Torsdag, varför jo därför att nu är jag ledig fram till måndag :-) *tjoho*
Fick i dag ett mail med olika saker man kan göra för att reta upp folk, tyckte några var ganska kul, skriver ner dessa här:

* Har du lite att göra någon dag, t.ex vid lunch sätt dig då i din parkerade bil med solglasögonen på, peka sedan på förbipasserande bilar med en hårtork. Se om dom saktar in.

* Varje gång någon ber dig göra något, fråga om dom vill ha pommes frites till det?

* Fråga folk vilket kön dom tillhör? (Skratta sedan hysteriskt när dom svarar)

* I minnesfältet på alla dina inbetalade räkningar skriv: För sexuella tjänster

* När pengarna kommer ut ur bankautomaten skrik: "JAG VANN", "JIPPIE, tredje gången denna vecka!!" 

Sen fanns det 18 till grejer du kunde göra för att reta folk men dessa var mina favoriter.

Var förra veckan ute och promenerade några dar i rad men Anja. Riktigt långa promenader i det härligt varma vädret. Jamira hon tyckte det blev lite väl varmt på en av dessa och kudne i nte låta bli att doppa sig i vattnet vi gick förbi. Hon gick dok lite väl långt ut då halsbandet gick att vrida ur sen.
Bild på detta:
image32

Hade sedan i helgen besök av morbror + fru och kusinerna, deras hund Sandy av rasen Dandi Daimont Terrier och sen syrran med man och barn ute i stugan då vi hade kräftskiva. Väldigt trevligt. Barnen hade tagit med sin fyrhjuling som dom fick i julklapp 2006, den hade dok endast blivit använd 1 gång sen dess då det trots att den var fabriksny hade ett fel som gjorde att det varit på lagning nästan hela perioden det varit väglag för att köra. Så dom tyckte att det var super skoj, vilket även vi vuxna tyckte ;-P Då nästan alla körde några varv runt gården Hundarna däremot. Lägger dock endast in bilder på då Felicia och Filip kör.
image33

En förväntasfull Bus Filip
image34

image35

Sen var vi förstås ute på en lång promenad och visa markerna i Gravmark.
Tog även lite kort då. Kom på under promenaden att just under denna runda så får hundarna testa gå på 5 olika underlag. Lägger dock inte in kort på alla, då det blir för mycket bilder att förminska.
image36

image37

image38

image39

image40 Kira och Sandy

Slutligen måste jag ju bara visa en smyg premiär för mina kära blogg besökare. Gnistra Hund Design, kommer framöver även sälja Accesoarer till Matte och Husse. Och har nu ett antal produkter i lagret till Matte. Nämligen nickelfria Örhägen i glas och antingen äkta silver eller 24k guld i. Har dock endast 2 dåliga bilder som jag tagit som snabbast,. Har där lagt dessa på ett rosa fleece tyg för att dom ska synas bättre samt att alla hängen ej kommer med i bild. Men det är ju en smyg premiär :-)

 

Nu ska jag gå ner och ge hundarna mat och sedan vara med Frida och hennes söta tjejer.
Kram


Kommentarer
Postat av: Emily

Vilken vacker bild på Jamira i vattnet!
Ser såå härligt ut!
Kram

2007-08-23 @ 18:10:29
URL: http://karmanjaka.blogg.se
Postat av: Pia

Hej det är första gången jag ger en kommentar här. Bilden på Filip då han är förväntansfull var läcker. Men nu vill jag se bilder på när ni "vuxna" åker också.

2007-08-24 @ 19:24:25
URL: http://har.ingen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0